Posts

Showing posts from December, 2011

terbaru tentang aku~~~

masuk minggu ni da 2 minggu aku kat poli port dickson...integrasi diploma akauntansi...sekarang ni masih cuba untuk sesuai kan diri ag sebab besar sangat la kampusnya...penat nak jalan...lagi pun poli sebelum ni cam rumah kedai je, kecik je pun...sebelah2 je kelas nya..pejabat pn cam2 gak... tak de lah penat nk jalan sampai berpeluh-peluh cam sekarang ni...erm papepun aku akan cuba untuk sesuai kan diri...cuma nya ambil masa jugak la...tak tau berapa lama la kan...harap2 dalam masa yang terdekat ni...InsyaAllah.....hee.....sekali setahun baru 'update' blog...hehehe sebab tak pandai sangat la layan blog ni....huhu maaf.....bubye~~~